Babette’s Bravery

Standaard

Lazuli

In a letter from March 13, 2012 to her cat, preserved by the Archives of B.D. Antics.

26 gedachtes over “Babette’s Bravery

  1. Hahahaha, heerlijk, en? Leest die kat je blogs ook regelmatig? Anders mag hij mij ook volgen hoor; Wat een kattenleven toch. Geweldig. In de zon op de motorkap een beetje aan procreatie doen, en de boel de boel laten….Ik ben jaloers denk ik

  2. De buurtkatten in mijn tuin jagen ook op alles wat rondscharrelt en vliegt.
    De mussenpopulatie wordt kleiner en kleiner.
    De muizenfamilie houdt zich kranig staande.

    Ratten zijn er gelukkig niet.

    Maar ik exporteer voor de vrachtprijs graag alle katten jullie kant op.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

