Babette’s Bravery

Standaard

Chris

In a letter from March 3, 2012 to her cleaning lady, preserved by the Archives of B.D. Antics.

24 gedachtes over “Babette’s Bravery

  1. Héérlijke blogpost Babette. Ik dacht even, dat is het, ik verhuis gewoon naar Kreta, en ga schoonmaken bij Babette, ik doe ook de minder leuke werkjes, bij mij thuis toch, dus bij jou zou ik die ook waarnemen. Maar toen las ik dat je al iemand hebt. Too bad😉

  2. Ik lees jouw blogje in de verwachting dat Chris een (ex?)vriend of zo van je is, die iets met je heeft goed te maken. Al bij dat slappe handje meen ik te begrijpen dat je daar niet bepaald enthousiast over bent. Pas aan het eind dringt het tot me door dat het om een schoonmaakster gaat en word ik (voel ik mij) gedwongen het relaas nogmaals te lezen. Twee keer lachen voor eén geld dus.
    Heerlijk onderkoeld stukje.

      • Daar moet ik wel protest tegen aantekenen, al moet ik toegeven dat de stofzuigermannen die ik nu voor ogen heb in alle gevallen de karikaturale huis-aan-huisventers in clichématige Amerikaanse films betreffen🙂

  3. Geweldig… in een ver en bijna vergeten leven had ik een poetsdame die alleen leuke dingen wilde doen. Het was voor haar namelijk een uitje, ze verveelde zich thuis en bovendien gingen haar gel-nagels anders kapot.
    Tja, we hebben samen 2x leuke dingen gedaan, welkom geheten en afscheid genomen.

  4. Lui als ik ben had ik ook een schoonmaakster.
    Uiteindelijk heb ik er toch maar voor gekozen om het schoonmaken zelf te doen.

    Zo komisch als dit blog kan ik alleen geen schoonmaakverhalen schrijven.

    Ik moet morgen weer aan de slag.

    Schone groet,

Geef een reactie

